Par razloga da si nešto kupim

Jučer sam išla u jedan antidepresivni đir po Btc-u, sniženja su pri kraju, ostalo je još jako malo od sniženja, za novu proljetnu kolekciju još mi je malo hladno, a i skupo mi je to sad po prvim cijenama. Komade robe iz nove kolekcije kupujem jedino ako je ljubav u pitanju, što sam starija i ovisna  o vlastitim primanjima ljubav se rijetko događa, razum me većinom otrijezni od krpica po punoj cijeni ili je potreban prije svega dobar razlog da si priuštim iste: neočekivani honorar, nagrada za neko dostignuće..ponekad i ogromno nezadovoljstvo:( .
Kako sam pobornik toga da održimo tekstilnu industriju na globalnoj razini jer naša hrvatska nažalost skoro pa i ne postoji :(  eto par razloga da si nešto kupim:

1. Sniženja su na kraju i u sportskim trgovinama, nisam sportski tip ali u 2.mjesecu u pravilu se uhvatim nekog vježbanja da ne budem oku neugodna kad sunce uprži. Tako sam jučer posjetila sportdirect, mislim da je pravo vrijeme da se opremimo sportskim komadima (tenisice za trčanje od 20€, hlače za vježbanje od 6 €, majčice već od 3€, šilterice koje će nam isto uskoro zatrebati od 3€, ima tu i skijaških jakni, ronilačkih odjela...ma svašta http://www.sportsdirect.com/) 

                                           (Hlače za vježbanju 6€, šilterica 3€,sportske čarapice 3€)
                                 
2.Ako planirate odlazak na neku svečanu zabavu npr. nečije vjenčanje i tome sl.,sad u zadnji tren možete si priuštiti za jako malo novčića i svečane haljinice za tu prigodu, u svim skoro trgovinama na vješalicama sa sniženjima vidljive su i te svečane haljinice pune tila i šljokica  ali među njima se nađu i vječne klasične crne haljinice. 

3.Da bi starim kombinacijama dali neki novi izgled uvijek se možemo poslužiti nakitom, maramama i sl. detaljima, oni u pravilu su od samog dolaska u trgovine po  prihvatljivim cijenama  i u pravilu oni najbolji najbrže odlaze pa najčešće ne dočekaju sniženje pa si sad možemo priuštiti neku maramu, naušnice i sl.(tu vrstu ljubavi si ja priuštim).

4.Svima nam više manje pucaju ormari, iskrivili su nam se nosači vješalica, pucaju zadnje stranice ormara, no mi i dalje nemamo što obući. Trebamo se riješiti starih stvari, ali u svrhu da si priuštimo i nešto novo. Idealna rješenja su buvljaci u organizaciji raznih udruga (ja sam u riječkoj molekuli prvi put pristupila kao prodavač i mogu reći da sam jako lijepo utržila:)) , u iščekivanju da se tako nešto opet organizira imamo i online "buvljake" npr.http://mojekrpice.hr/ . Treće riješenje nešto malo manje isplativo ali ekološki osviješteno nam nudi H&M barem je tako najavljeno u 12.mj za vreću donesene stare odjeće dobivamo 15% sniženja (objavljeno u jutarnjem), akcija bi trebala krenut od trećeg mjeseca.Pa uz te tri varijante lakše se možemo prepustiti zaljubljivanju u komade iz nove kolekcije.

Primjedbe

Popularni postovi