sniženja/saldi/sniženjeCen/sale


Što me veseli u januaru?
Nakon blagdanskih druženja sa najdražima, poklona i novogodišnjih provoda na vrata nam pokuca (Ana? ne Ana:)) gospodin Januar , ponekad pomislim da on najduže stoji na kalendaru . Da bi skratili gospodina Januara još u davna vremena ljudi su se dosjetili maškara zlih duhova koje su istjerivali sa istim tim maskama...nisam neki fan maškara pa me zato u januaru vesele sniženja, ja s njima istjerujem mračne duhove koji napadaju moje misli .
Ove godine  uveselile su me sljedeće sitnice :
                                     cipele-mango,kardigan-h&m, remen-h&m,,narukvica-mango
                                                         šešir-h&m, đemper-h&m
                                                                  đemper-h&m

Još je moja serća veća što sam ovog januara prošla za nekih cc 70tak eura, dok bi to veselje mjesec ranije me koštalo cc 170eura tako da moja ekonomska strana se veseli 60% sniženju.

Primjedbe

Popularni postovi