U nekom bistrou, tu kod nas na moru


Prije svega jedna rečenica u kojoj želim izreći žaljenje što sve manje pa skoro i nikako ne čujem pa i ne koristim riječ bistro i bufet. Pa eto jedan post za bistro i bufet, prije nego nam kampove okupiraju turisti par slika iz ne otvorenog bistroa, tu kod nas na moru.










-za bistro sam obukla robu od Aleksove mame (iz Pariza stiglo 80tih)
-cipelice iz Vešmašine to baš imam potrebu objasnit zašto JeffreyCampbell jer iskreno previsoko je to za mene da bi to često nosila, da bi postiglo svoju isplativost s obzirom na cijenu (cijena/broj nošenja) odlučila sam se riješiti svih ne nosivih cipelica stavila sam ih na mojekrpice.hr i tako da sam u zamjenu za stare dobila novčiće za nove (recikliranje)
-sat je poklon od brata, casio je stigao neki dan najveći problem je bilo namjestiti vrijeme, nije lako vratit se na tehnologiju iz 80tih

Hvala Aksi na druženju:)

Primjedbe

Popularni postovi