Ljetno skitanje

Kako sam već govorila o tome da mi je  cjlonoćna zabava avanturistički pothvat, ovo ljeto sam  zabavu ograničila tako da njeno vremensko trajanje završava u ponoć. Nije da me neka čarolija napušta, već mi se kapci spuštaju i nervoza mi se podiže. (Baš nikakve veze nemam sa Pepeljugom)

Evo kolaž mog ljetnog skitanja:


60. Pula film festival
Iz programa ove godine odabrali smo Kauboje, hrvatsku komedija koja nije zvučala obećavajuće, Aleks je pokušavao sve da zakasnimo na projekciju, ali stigli smo i u konačnici smo bili vrlo ugodno iznenađeni, film je bio vrlo dobar s obzirom da se radi o hrvatskoj komediji, a najveće pohvale idu paru Mazurkijević/Mrle za glazbu u filmu.








53. Annale: Umjetnost mora biti lijepa / Art Must be Beautiful, Poreč
Početkom kolovoza posjetili smo otvaranje 53.Annale u Istarskoj sabornici. Na ovogodišnjem annalu predstavljeni su radovi 17 autora na temu umjetnost mora biti lijepa. 
 Večer je bila izrazito topla pa smo se nakon otvorenja spustili u podrum u kojem smo se rashlađivali uz fina vina,masline i sir....







Kazalište Ulysses: Shakespeare u Kremlju, Mali Brijun
Ljetna večer na Malom Brijunu, austro-ugarska vojna utvrda u koju se uselila umjetnost,
kako nisam kazališni kritičar neću se javno upuštati u komentiranje predstave, već ću je samo preporučiti da sljedeće godine tko bude u mogućnosti i ako se predstava bude reprizirala neka svakako ode pogledati.




Masimo u Areni,
odličan koncert dva i pol sata uživanja u glazbi, iskreno Masima mogu slušati samo onda kada su sve moje ljubavne potrebe zadovoljene, jer u suprotnom bi rezala žile.





Blitz - International Performing Arts Days
 i na kraju otvorenje Blitz festivala u rovinjskom kazalištu, za Blitz mi je samo žao što slobodno vrijeme mi nije bilo naklonjeno, do godine unaprijed rezerviram slobodno vrijeme za sve sadržaje ovog festivala!

Primjedbe

Popularni postovi