Online shopping

 U mjestu u kojem trenutno živim nema trgovina nema niti shopping centra ima samo sunca, mora i još malo ljeta. Tako da sam svoj prvi shopping za ovu jesen odradila preko neta.Od mnogobrojnih web shopova odabir je pao na River Island (logo im je RI :) mala doza lokal patriotizma) i na Sheinside.
River Island je brend koji možete naći na Asosu uz mnoge druge brendove ali isto tako i na zasebnom web shopu na kojem je prisutan samo on. Od nove kolekcije sam  izabrala oxfordice, dok u rubrici sa popustima su me oduševile dvije majce te kožne hlačice (cijena je bila stvarno dobra). Naručena roba je stigla u roku četri dana što me također ugodno iznenadilo a dostava iznda 50 eura je besplatna. Sa Sheinside sam izabrala košulju na crne okomite pruge nadam se da ću u njoj biti duža,uža i zgodnija ;).



Pri naručivanju robe preko interneta obavezno čitati o kojoj se boji radi jer često nam naši monitori ne prikazuju identičan ton boje, pored proizvoda uvijek to piše pa je to dobro i pročitati (ja nisam čitala :( pa su hlačice smeđe umjesto crne).

Primjedbe

Popularni postovi