Zašto volim online shopping




Često ja zavirim u online izloge i onda pregledam svaki artikl, spremim ih jedno 20tak u košaricu pa odem spavati prije nego li ih  službeno povežem sa svojim karticama.
Čekaju oni mene u košarici ili na wish listi do sljedeće potrebe za kupovinom a onda opet napravim selekciju pa možda još jednu i još jednu. 
Prođe tako četiri dana da kupujem a potrošila još nisam ništa.
Peti dan ako mi shoppinga još nije dosta odabranu  selekciju pokušavam prilagoditi budžetu (ne rijetko to izgleda kao kad se pokušavam uvući u hlače broj 34... kao rastegnut će se) ali  mogu reći i da sam puno racionalnija dok gledam u monitor, nego kad me zaslijepe svjetla u ogledalima trgovina u kojima izgledam uže i duže,  još mi stave neki veseli pjesmuljak i ja si odmah hoću kupit nešto za izlazak i dok navlačim štikle sjetim se da je bal prošao i da sam sad u nekoj drugoj bajci i da mi je potrebnija majica za dojenje (samo hoću reći da me nikad tako ne ponese u online shoppingu).
Šesti dan potpuno bistrog uma odabrala sam si 5 košulja (moram još tri izbaciti). 
Mogla bi ja bez njih ali treba se pripremiti  na sve vremenske uvjete tokom jesenskoga dana,
 jer potrebno je slojevito se obući, a u jednom sloju mora biti neizostavna košulja... 



5 košulja za ležerani look ;)







Savjeti za online shopping:
-izmjerite svoje dimenzije i dobro usporedite s veličinama uvijek bolje ići na br.veće
-pogledajte ocjene artikla
-nikad nemojte zamišljati sebe kao modela sa slike vi samo kupujete artikl na modelu

Nikad ali baš nikad nemojte si dozvoliti grižnju savjesti kad pretjerate, uživajte u svakoj potrošenoj kuni/euru/dolaru jer ionako je sve gotovo a vama je sve to baš trebalo!!!


















Primjedbe

Popularni postovi